niedziela, 2 grudnia 2012

Liebster Awards

Hej :) Zostałam nominowana do Liebster Awards przez tego bloga .

 Pytania, które dostałam :

1) Kto lub co zainspirowało Cię do prowadzenia bloga?
 Odp. Hmm.. Nie wiem. Tak jakoś wyszło, musiałam się wypisać i tak powstało opowiadanie.

2) Jakie jest twoje największe marzenie?
 Odp.Chyba wyjechać do Anglii i znaleźć dobrą pracę :)

3) Ile osób (ludzie z reala) wie o twoim blogu?
Odp. Kilka najbliższych koleżanek. ( i mama próbuje się dowiedzieć jaki jest link ale shhhhh... nie mówcie jej-  to tajemnica :)

4) Gdzie szukasz inspiracji gdy nie wiesz co napisać?
  Odp. Słucham muzyki, to zawsze pomaga :)

5) Do jakiego fandomu należysz ? (nie licząc Directioner)
 Odp. Jestem jeszcze JCat, Belieber i Mayniac :)

6) Jak poznałaś One Direction?
 Odp. Przez moją koleżankę, na lodowisku puściła mi WMYB :)

7) Ile masz lat?
 Odp. Wystarczająco dużo :)

8) Opisz jednym słowem, jakie jest twoje życie?
 Odp. Nieprzewidywalne

9) Kto jest twoim ulubieńcem?
 Odp. Zależy o co chodzi..

10) Masz jakieś gadżety z One Direction? (Płyty, plakaty, DVD się nie liczą x)
 Odp. Tak, branzoletki :P

11) Czytasz mojego bloga?
 Niee... :) Ale zacznę :)


 To tyle :) Nadal czekam na jeszcze JEDNEGO komentarza i już będzie nowy rozdział :) Zapraszam do obserwowania mojego bloga :) - Maggie :)

1 komentarz:

  1. Fajne piszesz opowiadania i nwm dkaczego przestals :(
    Mayniac

    OdpowiedzUsuń