poniedziałek, 29 października 2012

Rozdział 6

 Ten rozdział dedykuję mojej kochanej Majeczce, która wspiera mnie nawet w tych najgorszych chwilach, kiedy ktoś zabiera mi ostatnią oryginalną rzecz jaka byłam w stanie wymyślić :D( Bo Ty wiesz o co chodzi) Dziękuję <3333
NOWI BOHATEROWIE :




 Maya - Wiecznie uśmiechnięta,  ciemna brunetka


 Jennifer- przyjaciółka Harrego. Zawsze pełna energii


Alex - miła, pogodna,ciemna blondynka. Zawsze pomocna

 Sorry, za słabą jakość zdjęc, ale zdjęcia były robione telefonem, więc nie oczekujcie lepszego efektu xd :)
___________________________________________________________________________________

Co za dużo, to niezdrowo..

    W studiu spędziliśmy hmmm... czy ja wiem, z ok. 4 godzin ? Wiem, to długo i wygląda na to, że mój organizm tez to wiedział. Nagle zaburczało mi w brzuchu. Wszyscy popatrzyli zię na mnie zdziwieni, ale po chwili wybuchnęli głośnym śmiechem. Gdy udało nam sie wreszcie opanowac śmiech Niall zapytał mnie i Conora :
     - Hej, moze przyszlibyście dzisiaj na małą imprezę... No wiecie, z chłopakami dzisiaj taka organizujemy...
     Conor zerknął na mnie pytajaco, a ja tylko kiwnęłam głową oznajmiając mu, że może sie zgodzić.
      - Ok, a więc przyjdziemy.- Powiedział Conor uśmiechając się do mnie. Po chwili chłopcy wciągnęli się w rozmowę na temat kto tam będzie, gdzie impreza się odbędzie itp. Ja usiadłam na krześle rozmyślając, czy dobrze zrobiłam, zgadziajac się na pójście. Przecież na ostatniej imprezie postrzelono Rox...
      - Nie!- krzyknęłam w myslach. Przcież teraz się tak nie stanie. Teraz  nie będzie Rox, Stev'a. Będziesz tylko ty, Conor i chłopaki.. Chyba..
         Kiedy Conor podwiózł mnie do domu, wbiegłam szybko po schodach na górę, do mojego pokoju i wyciągnęłam z szafy te ubrania , które były juz przyszykowane. Wzięłam tez sweter, gdyż zapowiadał się  dosyć zimny wieczór. Gdy podjechalismy pod dom Conora, weszliśmy, ja zdążyłam sie przebrać, Conor również. Pojechaliśmy na imprezę. Wchodząc do dużego domu ( musiał należeć do Nialla, w końcu to on nas zaprosił) zauważyłam chłopaków z 1D z różnymi dziewczynami. Nie widziałam ich wcześniej. Gdy podeszłam do nich bliżej, wszystko było wiadomo. Blondynka stojąca u boku Nialla nazywała się Alexandra. W skrócie Alex i była jego siostrą. Jednak dziewczyna stojąca obok Harrego - ciemna brunetka o imieniu Maya była jego dziewczyną. Nikt o nich nic nie wiedział, gdyż dobrze ukrywali swój związek. Obok Harrego stała druga dziewczyna- Jennifer. Wyszło na to, że była to najlepsza przyjaciółka Harrego... Podobno znali się od dzieciństwa. Cieszyłam się, że moi idole wreszcie nie są do końca sami.
          -Myślisz, że między Jennifer a Harrym kiedyś coś było ?- spytałam niesmiało Conora.
           -Nie wiem-. Powiedział Conor.- Nigdy wcześniej jej nie spotkałem. Ale jak chcesz moge się go spytać.- Powiedział Conor.
            - Niee, nie trzeba- Szybko zaprzeczyłam.
             Po chwili Conor gdzieś zniknał. Nie wiedziałam co robić. Czułam się trochę zagubiona.
             - Szkoda, że nie ma tu ze mną Rox. - pomyślałam.
             Po kilku minutach impreza rozkręciła się na całego. Nie wiem, czy chłopcy wiedzieli, ale jestem niepełnoletnia więc pić raczej nie mogę. Jednak po chwili juz dostałam jakiegoś drinka więc nie zastanawiając się, wypiłam go. Tak było tez z kolejnymi drinkami. Nie byłam jedyną nachlaną osobą. Nagle zaczęłam tańczyć z Niallem, później z Harrym... Po woli przestawałam 'ogarniać'  co się wokół mnie dzieje. Nagle film mi się urwał. Obudziłąm się rano ze starsznym bólem głowy. Rozejrzałam się do okoła - byłąm w jakimś pomieszczeniu, chyba sypialni Nialla. Obok mnie leżał Conor, który jeszcze spał.  Powoli podniosłam sie z łóżka i .. niechcący nadepnęłam na osobę, leżącą na podłodze. Był to Harry. Nie wiem skąd on się tak wziął, ale wolałam mu nie wspominać tego wypadku. Zeszłam powoli po schodach, lekko się chwiejąc i udałam się do kuchni, po wodę. Wchodząc zobaczyłam, że Liam i Niall cicho śmieją się i rozmawiają. Gdy mnie zobaczyli, powiedzieli :
         - Ooo dzień dobryy. Jak się spało ?- I zaczęli się śmiać. Nie wiedziałam o co im chodzi, przcież nic nie pamiętałam.
         - Co ? - spytałam, czego strasznie pożałowałam, gdyż ból w głowie nasilił się.- Co się wczoraj stało?
         - Achhh... No tak, domyślałem się, ze nic nie będziesz pamiętała.- Odpowiedział Niall, po czym uśmiechnął się i dokończył. - Nie pamiętasz, całowałaś się ze mną...
         Otworzyłam szeroko oczy ze zdumienia.
         - Ale ja? Z Niallem ? Co na to Conor? - zaczęłam krzyczeć w myślach.- Przeciez on ze mną zerwie! Nie wiedziałam co robić, więc stałam tak, na środku kuchni.....
   
____________________________________________________________________________________
 Ok, jest rozdział 6 ! Hahahahahaa :D Mam nadzieję, że teraz zeżre Was ciekawość :D Aaa wiem ! :D Teraz Wy wybieracie ! :D Na górze, po prawej stronie bloga jest ankieta ! Wypełnijcie ją i powiedzcie, czy chciecie, żeby Clarie była z Conorem czy z Niallem :D Decyzja należy do Was <33  Nastepny rozdział dodam za 12 komentarzy  !! No to do dzieła :D
                                                                                                                              Maggie

19 komentarzy:

  1. OMG!! Jesteśmy <3 Super rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ahahahaahh! dziękuuuuję ♥ wiem, wiem. ;* a co do rozdziału. mhaaaaw! jaki faaajny. Ahh i tam jestem ♥ Madzia.! pisz dłuższe. PROOOOSZĘ (i tak skombinuje 12 kom) ahahahah ♥ x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jakos nie mam weny na dłuższe.. I i tak, pisząc takiej długości wydaje mi się, że jest dosyć długi.. ale śię potaram :D No wiesz... teraz tylko 10 kom. xx

      Usuń
  3. Jestę Jennifer xD Majeczka pomogę Ci skombinować komentarze ;D- Martynaaa.

    OdpowiedzUsuń
  4. fanie pisesz, bedą dłuższe rozdziały?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne opowiadanie xD Martyna to Jennifer xD hahaha xd Spooooko xD Pisz, pisz ! Zapowiada się ciekawie xD - Ada xD XxX

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny rozdział ;D- Andżelika ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super piszesz!- Kaśka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałam zagłosowaćw ankiecie, a tu jakaś inna;( no to napisze w komentarzu, ze chcę, zeby Clarie była z Conorem;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super rożdział, chce więcej!

    OdpowiedzUsuń
  10. znowu nowi bohaterowie, boje się myśleć ile jeszcze dodasz nowych ;) x

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie sie zapowiadało, ale teraz czuje że to będzie do dupy.Po co dodawałaś tych zjebanych chłopaków z ''1D''?? Nie mam pojęcia czemu, ale psujesz sobie opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożżż, a może tak jej się chciało? Rozumiem, że nie lubisz 1D, ale nie musisz od razu z góry narzucać, ze opowiadanie będzie do dupy. Lepiej zwróć uwagę, na to jak ta dziewczyna fajnie pisze, a nie na to o kim pisze. Trzymaj się Maggie!;) x

      Usuń
  12. Uwżasz, że f a j n i e pisze??? pojebało was do reszty??? jezu, ona nie ma pojęcięcia o pisarstwie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maju, nie ładnie tak komentować. Zostaw opinię dla siebie....x

      Usuń
  13. Zgadzam się z górnym komentarzem. To JEST do dupy. Ludzie, uświadomcie sobie, że te pozytywne komentarze pewnie piszą jej pseudoprzyjaciółki. NIC nie warte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie trzeba TAK AKCENTOWAĆ, koleżanko... x

      Usuń
    2. Założę się, że znasz ją osobiście, więc dlaczego nie powiesz jej tego w twarz. założę się, że bałabyś się jej to powiedzieć.....

      Usuń